2013. december 30., hétfő

Helló,London (1.rész)

Végre a repülőn voltam,nyugodt körülmények közt,távol anyámtól.Fáradt voltam és csípett a szemem a sok sírástól.Egy kicsit kiakadtam anyám viselkedésén.Pedig már megszokhattam volna.
-Hej Lucy,te nem unatkozol?Ugye nem vagy szomorú?Olyan szótlan vagy-fordult felém mosolyogva Jessy.
-Nem,nincs semmi baj.Bocsi,csak fáradt vagyok.Ennyi az egész.
-Akkor jó.Már azt hittem,ki vagy akadva az anyukád miatt.
-Dehogy vagyok.Ugyan már!Anyám miatt nem éri meg szomorúnak lenni.Nem is akarok rá gondolni.Új élet vár rám,anyám nélkül.
Jessy nem szólt semmit.Láttam a szemein,hogy zavarban van.Ő könnyen beszél,neki teljesen normális családja van.Az anyukája valami gyógyszergyártó cégnél dolgozik,az apukája pedig sebész.Jessy a legfiatalabb a családban,mindig is el volt kényeztetve......meg hát mondanom sem kell,hogy eléggé gazdagok.A szülei mindenben támogatják őt:Még pénzt is adtak neki,hogy új életet kezdjen Londonban,és végre a saját lábára álljon.....sok pénzt.Nem vagyok rá irigy,csak bánt,hogy soha sem volt normális családom.Jess ezt jól tudja,mert neki mindent elmondtam,hiszen már 6 éves korunk óta borzoljuk egymás idegeit.
-Azt hiszem alszom egy kicsit-mondtam ásítozva.
-Jaj ne már...nem aludhatsz.Játszunk!
-Az ég szerelmére Jess,nem vagyunk már 8 évesek-mondtam felháborodva.
-Jó.Akkor segíts felszedni azt a steward-ot!
Már megint pasizni akar.Ez annyira jellemző rá.
-Hozhatok valamit lányok?-kérdezte a repülős srác.Amint meglátta,hogy Jessy bámulja őt,rögtön idejött.
-Oh igen,nekem kólát-villantott 1000 wattos mosolyt Jessy.
A srác elfutott a kért innivalóért.Én meg inkább elaludtam.
*pár óra múlva*
-Hahó Lucy,ébredj!Megérkeztünk.Itt vagyunk Londonban!-tapsikolt Jessy.Ezt szeretem benne.Mindig olyan vidám.És ez átragad másokra is.Aki csak ránéz,mosolyogni kezd.De úgy látszik,én mostanában immúnis vagyok Jessy "varázslatára".
Leszálltunk a gépről.Fogtunk egy taxit,és elindultunk a felírt cím felé,ami az új lakásunkhoz tartozik.
-Várj,ez lesz az!-mutattam  a páremeletes épület felé.
-Igen,nézd,az az öreg hapsi lehet a főbérlő.Ott áll kint.
Igen,tényleg ő volt az.Bemutatkozott,azt monda Greg-nek hivják.Nos,maradjunk annyiban,hogy az "öreg hapsi" jobban illik rá. Megmutatta nekünk a lakást,ami nem pont olyan volt,amilyennek képzeltük.
-Ez nem olyan,mint a képeken.Sokkal....koszosabb-hüledezett Jess.
-Nos,egy kicsit tényleg rá fér a takarítás.De csak mert már sok lakója volt maguk előtt.Bár olyanok,mint maguk,még nem laktak itt.
-Hogy érti,hogy "olyanok,mint maguk"?-kérte ki magának Jess.
-Hát...lezbikusok.
-Mi?Nem,nem.Mi nem vagyunk lezbikusok.Csak barátnők-védekeztem.
-Oh...pedig úgy tűnt-mosolygott a pasi.
Sokszor néztek minket tesónak,na de lezbikusoknak még soha.Na jó...a brittek furák. 
Végül kivettük a lakást.Másra nem vágyom,csak egy jó puha ágyra.Még szerencse,hogy be van bútorozva...

Tudom,hogy kicsit rövidre sikeredett,és még nem olyan eseménydús,de csak a második részben terveztem a nagyobb eseményeket... :) Azért remélem tetszett.
Az új részt holnaputánra tervezem,de az is lehet,hogy már holnap délután ki tudom rakni. :)
*D

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!! *-* siess a kövivel!! *-* :)) <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy!! Minnél hamarabb új részt!! ♥ ^.^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm a hozzászólásaitokat! <3 :) Nagyon örülök nekik. :)
    Ma már elkezdem írni,holnapra,de inkább holnaputánra teszem fel.Sokat kell vele dolgoznom,mert ez elég fontos rész lesz... :)
    Örülök,hogy tetszett!! :) <3

    VálaszTörlés