2014. január 7., kedd

Városnézés Zayn-nel (4. rész)


Meghoztam a negyedik részt is.Remélem tetszik! :) 
Bocsi a késésért,de nem voltam gépközelben: :(
Gyűrötten ébredtem.Ránéztem a telefonom órájára.Fél hét.Próbáltam visszaaludni,de valahogy nem ment.Végül negyed nyolc felé kimentem a konyhába,hogy megreggelizzek.
A nyitott hűtő kellemes hűvösségénél azon gondolkodtam,hogy mit is kéne ennem.Talán palacsintát.Csinálok Jessy-nek is.
Nekikezdtem a nagy sütésnek.Nem sokkal később édes illatok árasztották el a kis lakást.
-Jó reggelt!Megéheztem-jött ki Jess a szobájából és ült le az asztalhoz.
-Reggelt!Már kész is vagyok.Csináltam neked is-tettem le elé a palacsintával megrakott tányért.
-Még jó-röhögött Jessy.-Szép is lenne,ha nem kapnék egy éttermi alkalmazott főztjéből,pláne,ha az az illető a legjobb barátnőm.
-Csak pincérnő vagyok-kentem meg a palacsintámat nutellával.Az a kedvencem.
-De attól még a kajád....isteni-rágott hevesen Jess.-Mi a terved mára?
-Elmegyek várost nézni-ismertettem a programomat.
-Tök jó ötlet!Már lassan egy hete élünk itt Londonban,de még nem láttunk semmit a városból.Mikor akarsz indulni?-lelkesedett Jessy.
-Őhm....az a helyzet,hogy mással mennék.
-Mi?Kivel?-hervadt le a mosoly a barátnőm arcáról.
-Úh...egy haverral.
-Azzal,akivel tegnap fagyiztál?-nézett rám gyanakvóan.
-Igen.
-Ez a haver....egy fiú?-kérdezte.
-Neeem....-füllentettem.
-Vagyis igen-helyesbített.Basszus...túl jól ismer.-Hogy hívják?
-Zayn-nek.Zayn Malik-nak-árultam el.
-Óóóó...és helyes?-csillant fel Jess szeme.
-Nem,dehogy-vágtam rá kapásból,de Jessy mosolyogni kezdett.-Vagyis...nem csúnya.Eléggé...jóképű-vallottam be teljesen zavarba jőve.
-Uuu....smároltatok már?-tette fel a "diszkrét"kérdést Jess.
-Mi?Nem!Csak barátok vagyunk-védtem magam.
Smárolni?Én meg Zayn?Jaj ne röhögtessetek már!Bár...nem mondom,hogy nem vonzó a szája.Fúj,hogy milyen gusztustalan vagyok!Mi az,hogy vonzó a szája?Jesszus...
Miután elmosogattam,visszamentem a szobámba.Megnéztem a telefonom,hogy nincs-e nem fogadott hívásom.De nem volt.Vajon fog hívni?És hánykor akar indulni?És mégis mit kell felvennem?Öltözzek sportosan,vagy inkább elegánsan?És vajon ő miben lesz?Vigyek napszemüveget?Mert...mi van,ha nagyon fog sütni a nap?És mégis mennyi pénzt vigyek?
Amíg ezeken a roppant fontos kérdéseken gondolkodtam,megcsörrent a mobilom.Zayn hív-ezt jelezte a kijelző.
-Igen?-vettem fel remegő hangon a készüléket.Vajon hogy hangozhat telefonon keresztül a hangom?Biztos nagyon idétlenül.
-Szia!Mikor szeretnél indulni várost nézni?
-Őhm....nem tudom.Ahogy te döntesz.
-Hm...oké.Akkor olyan...tíz óra felé?
-Nekem jó.
-Oké,akkor ezt megbeszéltük.Szia!-búcsúzott.
-Várj Zayn!!-tartottam őt vissza.
-Igen?
-Őhm....mit vegyek fel?-tettem fel a fontos kérdést.
-Ruhát-hát kösz,ezzel most sokat segített.Hallottam a hangján,hogy mosolyog.
-Jó...de öltözzek melegen?
-Mi?Minek?Az ég szerelmére Lucy,nyár közepe van.Mégis mit hiszel,hova megyünk?Az Északi-sarkra pingvinre vadászni?-értetlenkedett.
-Neeem...csak kérdeztem.És különben is,a pingvinek a Déli-sarkon élnek-mosolyogtam.
-Még jobb...
-És figyi...mennyi pénzt vigyek?
-Olyan nyolcvanezer font elég lesz.
Mi?London ilyen drága?Ne már!Valószínűleg Zayn is megérezte megdöbbenésemet,úgyhogy rögtön helyesbített:
-Nyugi már,csak vicc volt-nevetett.-Nem kell pénzt hoznod.
-Miért?
-Mert ez egy ajándék városnézés tőlem.
-Oh,tényleg?Köszi!-éreztem,hogy a lepkék újra felélednek a gyomromban.
-Nincs mit.Na most tényleg megyek.10-re ott vagyok érted.Szia.
-Oké.Szia-köszöntem el.
Bambán magam elé meredve ültem az ágyamon.Már vagy két perce így voltam,de akkor Jessy berontott a szobámba.
-Hallottam,hogy vele beszéltél-mosolygott sokat sejtően.-Hahó!!Úgy nézel ki,mint akinél beállt az agyhalál.Na,mit mondott?
Tényleg elég idiótán festhettem.Ideje lennem magamhoz térnem.
-Őőő...tessék?-azt hiszem,nem figyeltem.
-Mondom mit mondott?-ismételte meg vadul artikulálva Jess.
-Jah...hogy 10 felé itt van értem-mondtam tetetett közömbösséggel.
-Őhm...igazán nem akarlak felzaklatni vagy ilyesmi,de már kilenc óra múlt.És téged ismerve 45 perc rohadtul nem elég,hogy elkészülődj.
-Óh....basszus.Sietnem kell.
-Valószínűleg igazad van-röhögött Jessy.
-Jó,ne röhögj már,inkább segíts kiválasztani,hogy mit vegyek fel!
-Valami csini ruhát.Mondjuk azt a rózsaszínt,amiben moziban voltunk.Azt hiszem az Éhezők Viadalát néztük.
-Jaj ne már!Az nem kislányos?Úgy nézek ki benne,mint egy ötéves.
-Akkor...mit én tudjam?Vegyél fel egy rövidnacit,meg egy pólót és kész.
Végül tényleg a nadrág-póló kombináció mellett döntöttem.Rövid,sötétkék farmernadrágot és egy "Hello,London!" feliratú pólót vettem fel.Enyhe sminket tettem magamra,hosszú hajamat pedig szétengedtem.
-Szia!-köszöntem oda Zayn-nek,aki már kint várt a lépcsőház előtt.Fekete pólót viselt,farmert és napszemüveget,ami valljuk be,egész jól állt neki.
-Szia!Indulhatunk?-mosolygott rám.
Séta közben elmondta,hogy miket is fogunk ma megnézni.London legtöbb látványossága benne volt,aminek nagyon örültem.
Elég sokat sétáltunk,végül elértünk egy térre,ami körül volt véve szobrokkal és épületekkel.
-Nos...most a Trafalgar téren vagyunk és....itt sok a szobor.
-Ez nagyszerű meglátás,Malik-nevettem.
-Jaj kisasszony,ne billentsen ki a szerepemből!-mondta tettetett sértődöttséggel Zayn.
-Elnézést uram,folytassa csak!-mondtam neki tisztelettudó hangon.
-Őhm...szóval itt van ez az oszlop,ami a leghíresebb,ugyanis ez Nelson admirális emlékoszlopa.52 méter magas.Ezt annak a tiszteletére kapta,hogy legyőzte Napóleon flottáját.Ez a tér is az ütközet után kapta a nevét-mondta mosolyogva.
-Azta!Nem semmi-csodálkoztam.Nagyon gyönyörű volt minden.
Zayn még sok mindent mesélt a térről,én pedig figyelemmel hallgattam.Lefényképeztem mindent,aztán tovább indultunk.
Elmentünk a Hyde parkba.Jesszusom...annyira szép!Megnéztük a főbb látványosságait,majd leültünk egy padra.
-Elfáradtál?-kérdezte Zayn.
-Jah...még nem.Te?
-Őhm...nem-mosolygott.-Nem vagy éhes?
-Még nem annyira.
-Ha végeztünk a parkkal,elmehetünk valamit enni-ajánlotta.
-Jó ötlet-mosolyogtam rá.
Még egy picit sétáltunk,aztán elindultunk kifelé.
Amint kiértünk a parkból,megéheztem.
-Na jó,milyen kaját szeretnél?Elegáns és kifinomult éttermet vagy gusztustalan,zsíros és egészségtelen gyorskaját?
-Őhm....gusztustalan,zsíros és egészségtelen gyorskaját-vallottam be szégyenkezve.Most biztos valami hamburgereket zabáló disznónak néz.De most mit csináljak,ha egyszer az ízlik?
-Jó válasz!-vigyorgott.Óh....ő is szereti a gusztustalan,zsíros és egészségtelen gyorskaját?-McDonald's?-kérdezte?
-Úh....benne vagyok!-McDonald's?Ez most kérdés?Egyszerűen imádom a kajájukat!Tudom,hogy nem valami egészséges,de attól még isteni.Már szinte a számban érzem a sajtburgerük ízét...
-Tudok egyet a közelben.Gyere!-kezdett el szaladni Zayn.Ne már...versenyezni akar?
-Minek futsz?Attól félsz,hogy elfogy a hamburger?-loholtam utána.
-Hogy gyorsabban odaérjünk-nézett hátra vigyorogva.
Ezek szerint ő is éhes.Hah....
Alíg 5 perc alatt odaértünk futva.
Én már majd' kiköptem a tüdőm,de Zayn-nek ez táv meg sem kottyant...
Szerencsére nem voltak sokan.Beálltunk a sor végére,és azon gondolkodtam,hogy mit is szeretnék enni.
-Te mit fogsz majd kérni?-kérdezte Zayn.
-Talán sajtburgert-mosolyogtam.
-És mennyit?
-Őhm...kettőt-mondtam neki.Igazából vagy tízet képes voltam volna megenni belőle,de azt mégsem mondhattam Zayn-nek,hogy rendelj egy tonnával.
-Kettőt?Ugyan már!-nevetett.-Nyugodtan rendelj többet-mondta kedvesen.
-Óh...na jó...akkor hármat-mondtam zavarba jőve,de láttam,hogy Zayn még mindig elégedetlenül néz.-Akkor négyet!
-Ez a beszéd!-mondta elégedetten.-Kilenc sajtburgert kérek őhm...nekem kólaval,és Lucy-nak pedig...
-Nekem is kólával-segítettem őt ki.
Elkészítették a kajáinkat,Zayn fizetett,majd helyet foglaltunk az egyik asztalnál.
Mind a négy sajtburgerem rekordgyorsasággal megettem.Eleinte kicsit zavarban voltam,hogy Zayn előtt kell ennem,de aztán már nem törődtem vele.
Olyan sokat nevettünk együtt,hogy már folyt a könnyem,és a körülöttünk ülők mind minket bámultak.Jól éreztük magunkat.
Fél óra múlva már kint álltunk a McDonald's előtt jóllakottan.
-Még nem vagy fáradt,ugye?-érdeklődött Zayn
-Nem,dehogy.
-Akkor jó.Még hátra van egy látnivaló.
-Úh...és mi az?
-Majd meglátod!-kacsintott,amitől a drága lepkéim újra felébredtek a gyomromban.Miért csinálják ezt?Azt akarják,hogy rókázzak?
Már ment le a nap,ami még szebbé varázsolta a londoni utcákat.
Csak mentünk és mentünk.Nemsokára rájöttem,hogy hova is tartunk,ugyanis megláttam a célpontot.
-Úristen!A London Eye!-ugráltam,mint egy ötéves.-Azta,de szép!Úh...üljünk fel légyszi!
-Ki hitte volna,hogy ennyire tudsz örülni egy óriáskeréknek?-mondta úgy,mint aki nem teljesen biztos elmeállapotom stabilságában.Nos,azt hiszem,megértem.-Na gyere!-húzott a kerék felé.
Beültünk a "kapszulába",ami kellemesen hűvös volt,hiszen légkondicionált.Gyönyörű volt minden.Ahogy egyre feljebb haladtunk,egyre jobban kezdett megfogalmazódni bennem valami,de csak a kerék legtetején értettem meg igazán:Ez már nem álom!Ez a valóság.Itt vagyok Londonban,ott,ahol mindig is akartam lenni.Sokan nem hittek bennem,és abban,hogy majd egyszer megvalósítom az álmomat,de tessék, sikerült.Erre vágytam,amióta az eszemet tudom.Valósággal szerelmes voltam a városba,és most itt ülök fent a London Eye tetején,és bámulom a kilátást a naplementében.Apám mindig azt mondta: "Harcolj,Lucy!Csak meg kell mindenért harcolnod,és a tiéd lesz.A céljainkért meg kell dolgozni!" És én keményen megdolgoztam azért,hogy egyszer ezt a kilátást láthassam,hogy egyszer itt élhessek Londonban.Igen,azt hiszem most apa büszke lenne rám...
Éreztem,ahogy a könnyek elkezdenek gyűlni a szememben.Felfelé pislogtam,hogy megpróbáljam megakadályozni,hogy a könnyeim utat törjenek maguknak.Nem engedhetem,hogy Zayn sírni lásson.
Oldalra pillantottam,hogy megnézzem,vajon ő is gyönyörködik-e a kilátásban,de nem.Engem nézett.Szemeiben láttam,hogy nem érti az elérzékenyülésemet.
-Miért sírsz?Baj van?-kérdezte aggódva.
-Nem,dehogy,csak...-a mondatot nem tudtam befejezni,mert elcsuklott a hangom a sírástól.De ő nem szólt semmit,csak közelebb húzott magához,és a vállára hajtotta a fejem.Most már nem törődtem vele,hogy mit fog gondolni,utat engedtem a könnyeimnek.Csak sírtam ott fent London "felett".
Elkezdte simogatni a hajam,hogy megnyugtasson.Nagyon jól esett,bár ez még csak jobban felzaklatott.Apukám nyugtatott mindig így,mikor kicsi voltam és sírtam,ami valljuk be,elég gyakorta előfordult.Legtöbbször anyám miatt sírtam,vagy azért,ha veszekedtek a szüleim.Olyankor mindig apu nyugtatott így.Imádtam,mikor ezt csinálta.Apu halála óta senki nem csinálta velem ezt.Nagyon hiányzott már.
-Csssst-csitított Zayn,mint egy kisbabát,de abszolút nem zavart.Tulajdonképpen,örültem is neki,így már nem csak az én szipogásom hallatszott a fülkében.
Behunytam a szemem,hogy egy kicsit megpihenjek.Zayn még mindig a hajamat simogatta és nyugtatott.Már félálomban voltam,mikor Zayn szólt:
-Azt hiszem ki kéne szállnunk-mondta halkan.Óh...szóval már le is értünk.
Szó nélkül kiszálltam a fülkéből,de még a hazafelé út is szó nélkül telt.Csak Zayn próbálta néhányszor megtörni a csendet,de én nem akartam nagyon beszélgetni.Néha úgy látszott,mintha ő is gondolkodna valamin.
-Jó éjt!-mondtam halkan,mikor a lakásunk elé értünk.
-Jó éjszakát!-válaszolta.-Lucy?Én rontottam el valamit?-kérdezte aggódva.
Óh,Istenem,ezen gondolkodott idáig?De aranyos!
-Jaj,Zayn.Dehogy te.Nyugi,nem miattad sírtam.Ez...más.Ez egy hosszú történet-nyugtattam meg őt mosolyogva.
-Hú,akkor jó,ennek örülök.Azért...remélem egyszer majd elmeséled-mondta szomorú mosollyal.
-Majd meglátjuk.Köszönök mindent.Minden szuper volt...és ne haragudj rám.Oké?
-Szívesen.És nyugi,nem haragszom-mosolygott.
-Oké.Jó éjt!
-Jó éjt!-mondta aranyos mosollyal az arcán.És akkor olyat tettem,mit nem gondoltam volna magamról:búcsúzásképpen szorosan megöleltem.És ő nevetve viszonozta.
Ha tetszett a rész,kommentelj,mert nagyon sokat jelentene! Köszi! :) ♥
Az ötödik részt megpróbálom estére feltenni vagy pedig holnap délutánra. :)
*D

1 megjegyzés: